Kezdet
2015. január 29. írta: Derienne

Kezdet

Ez az első bejegyzésem, és nem is fog semmi fontosat tartalmazni, csak azt, hogy nem volt könnyű azt a döntést meghoznom, hogy blogot indítok.

Egyrészt azért, mert manapság mindenkinek van, és nem szeretnék azért csinálni valamit, mert mindenki így csinál, csak hogy beolvadjon.

Másrészt viszont fontosnak tartom, hogy haladjunk a korral és legyünk nyitottak az újításokra, és mivel ezt a blogot egyfajta próbának szánom a magam számára, így nem gondolom, hogy baj, ha elindítom.

Egy ideje már gondolkodtam a dolgon, de igazából a mai nap indította el a dolgot, mikor az egyik csoporttársam felfedezte egy munkatársunk blogját, ami nekem nagyon tetszett, mert nem volt benne semmi fellengzősség, mégis nagyon egyedi volt, és szerintem tükrözi az indítójának azt a személyiségét, amit a mindennapi munka során nem feltétlenül látunk meg a másikban.

Ezen az oldalon csak az általános gondolatokat, nekem tetsző bejegyzéseket és képeket, illetve talán az általam készített vagy olvasott, látott dolgokat fogom megírni, ha egyáltalán nem felejtem el vezetni :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memorandum.blog.hu/api/trackback/id/tr867122663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása